Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
DARMOWA DOSTAWA DO WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ I PREZENT POWYŻEJ 500ZŁ
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty

WSZYSTKIE PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE TJ.NASZYJNIKI,BRANSOLETKI I KOLCZYKI SĄ TO PRODUKTY WYKONYWANE POD ZAMÓWIENIE KLIENTA. POD INDYWIDUALNY WYMIAR I PREFERENCJE.
WSZYSTKIE NASZYJNIKI, KOLCZYKI I BRANSOLETKI TO WYJĄTKOWY PRODUKT RĘKODZIEŁA POWSTAJĄCY POD ZAMÓWIENIE KLIENTA.
1)Zwroty - Towar w sklepie jest tworzony na indywidalne zamówienie. Na podstawie przepisów prawnych co do takiego towaru zwrot nie przysługuje.
Chcę Ci przedstawić art. 38 pkt 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Odstąpienie od umowy – regulacje unijne
Zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami państwa członkowskie nie mogą przewidzieć prawa do odstąpienia od umowy określonego w art. 9-15 (dokumentu, o którym mowa) w odniesieniu do umów zawieranych na odległość i umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadkach:
- (…) dostarczania towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta
lub - wyraźnie zindywidualizowanych.
Owe „towary wyprodukowane według specyfikacji konsumenta” oznaczają towary nieprefabrykowane. Takie, które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta. Zatem w polskiej ustawie dokonano transpozycji tego przepisu.
2)Reklamacje - będa rozpatrywane indywidalnie.
Konsument ma 2 lata na złożenie reklamacji. Czas oczekiwania na odpowiedź to maksymalnie 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia reklamacji.
Reklamacji nie podlega produkt wytworzony pod zamówienie wyraźnie wskazane przez kupującego. Reklamacja musi wynikać wadliwości produktu.
Jeśli w twojej ocenie biżuteria nie zgadza się z Twoim indywidualnym zamówieniem, możesz ubiegać się o reklamację towaru.